EN
Back to top hospitalpulmed.bg

Avon И „ПЪЛМЕД“ заедно в борбата срещу рака на гърдата

Ранното откриване на рака на гърдата може да спаси живот! Специалистите от медицински комплекс “Пълмед” и Avon считаме, че превенцията и ранната диагностика са наша мисия и че никоя жена не бива да загуби живота си заради неведение.

 

Затова обединихме усилията си като през месец декември в медицинския комплекс “Пълмед“ ще се осъществява безплатно консултиране на жени чрез ехографско или мамографско изследване на млечни жлези (според възрастта).

 

Прегледите ще се провеждат всяка сряда със задължително предварително записване на час на тел. 032 607 300, както и онлайн през платформата на Superdoc.bg и започват от 7 декември.

 

„Радваме се, че можем да реализираме кампания за профилактика на рака на млечните жлези именно с Avon-компания, полагаща дългогодишни усилия в насока превенция на заболяването. Медицински комплекс „Пълмед“, чрез своите специалисти и кампании, полага насочени усилия за обучение на пациентите за важността от навременната профилактика. Ранното откриване на началните стадии на рака на гърдата чрез скрининг ехография и мамография увеличават шансовете за успешно лечение на заболяването. Препоръчително е след около 30-тата си годишнина веднъж в годината жените да преглеждат млечните си жлези посредством ехографско изследване. След 40-45- тата си година е желателно прегледът да се осъществява с мамографско изследване веднъж годишно. Добре е то да не се прави в седмицата преди месечния цикъл, тъй като през този период млечните жлези са напрегнати.  Подходящ е периодът и една седмица до 10 дни след приключване на месечния цикъл“, съветва д-р Екатерина Петкова, управител на ДКЦ „Пълмед“.

 

В световен мащаб Avon се бори срещу рака на гърдата от 1992 година, дарявайки за каузата 947 милиона долара и осигурявайки над 16 милиона профилактични прегледа.

 

„Връзките и разговорите между жени са най-важни за Avon. Милиони жени по света са част от общността на Avon. Ние използваме всяка част от бизнеса си, на всеки край по света, всеки ден, работейки в тясно сътрудничество с нашата мрежа от партньори, за да помогнем на 100 милиона жени годишно да бъдат информирани относно здравето на гърдите си. И защото вярваме, че идеите имат смисъл само когато се превърнат в действие, през годините застанахме зад редица дарителски инициативи“, коментира екипът на компанията.

В България каузата е активна вече 20 години, средствата се набират от продажбите на благотворителни продукти срещу рака на гърдата, които се предлагат целогодишно в брошурата и онлайн. Даренията надхвърлят 1.5 милиона лева, а основен партньор от 2015 година е Фондация „Една от 8“.